Bli med i undersøkelsen «Auto te gast», svar på tre korte spørsmål og vinn fine sykkelpremier!

SLF Lillestrøm og omegn gjennomfører etter avtale med planavdeling fra Skedsmo kommune brukerundersøkelsen «Auto te gast» med fokus på sykkelgata i Lillestrøm. «Auto te gast» er nederlandsk og betyr «bilen som gjest». Mens det finnes hundrevis av sykkelgater i byer i Nederland, Danmark og Tyskland, er sykkelgata noe nytt i Norge. Vi vil derfor vite hva du synes om dette sykkeltiltaket!

Undersøkelsen omfatter bare tre korte spørsmål om tema sykkelgater og gir deg en unik mulighet til å påvirke den videre utformingen av sykkelgata i Lillestrøm. Alle som ønsker det kan bli med i undersøkelsen som er tilgjengelig på egen nettside her i perioden 20.11.17 – 10.12.17. Vi er særlig interessert i meningen til deg som er

• elev/ ansatt på Lillestrøm videregående skole
  • beboer i sykkelgata i Brandvoldgata (eller i umiddelbar nærhet)
  • lokal syklist fra Lillestrøm og omegn og medlem i vårt lokallag

Det tar bare noen få minutter å delta i den anonyme undersøkelsen, og hvis du sender oss din mailadresse til lillestrom@syklistene.no etter at du besvart spørsmålene, så er du også med i trekningen av ett år gratis sykkelparkering på valgfritt sykkelhotell i Lillestrøm, gavekort på kr 1.000 fra Foss Sport på Strømmen og ett år gratis medlemskap i Syklistenes landsforening. Bli med!

Mer informasjon om brukerundersøkelsen «Auto te gast» og sykkelgater generelt finner du her.