Også i år inviterer vi til fine sykkelturer langs "grønne sykkelruter". Sjekk katalogen, og bli med oss på tur!

Siden 2018 presenterer SLF Lillestrøm og omegn egne sykkelturer i årlige turkataloger, og nå ligger årets GROWING UP turkatalog 2021 på vår nettside www.slfloo.com/aktiviteter/sykkelturer/. Sjekk gjerne hvilke turer vi har planlagt i år, kom med innspill og egne forslag, og ikke minst: Bli med på turen!

Årets tursesong starter i midten av februar med en egen sykkeltur for vintersyklister i anledning international winter bike to work day, og deretter en tur på kvinnedagen i begynnelsen av mars:

13.02.21 – Vintersykkeltur på international winter bike to work day

08.03.21 – Sykkeltur på kvinnedagen

Send mail til lillestrom@syklistene.no så fort som mulig, og senest dagen før turen om du vil bli med!
Grunnet koronasituasjon er det nemlig også i år et begrenset antall deltakere og obligatorisk påmelding. Dette er en del av våre smittevernregler som vi etablert i samarbeid med Lillestrøm kommune. Disse regler og mer info finner du i vår turkatalog. Følg også med på vår Facebookside der vi informerer om ev endringer i programmet,  avhengig av Folkehelseinstituttets og kommunenes råd og retningslinjer i forhold til koronasituasjonen.

Lokallaget vårt ble stiftet våren 2011 og allerede høsten samme år inviterte vi til vår første sykkeltur! Denne turen høsten 2011 gikk til Fetsund lenser, og har ikke bare bidratt til felles sykkelglede, men også til flere nye medlemmer og et nytt styremedlem! Og det er ikke tilfeldig. På våre sykkelturer blir du nemlig kjent med andre medlemmer og lokale syklister som har samme interesse for sykling, og et felles ønske om bedre sykkelforhold i Lillestrøm og omegn.

Vi er et aktivt lokallag, men har behov for flere medlemmer som ønsker å engasjere seg. Sjekk gjerne turkatalogen og resten av vårt tilbud på vår nettside og ta kontakt om du har lyst til å bli med på noe! Det er ikke tilfeldig at turkatalogen i vårt jubileumsår heter “growing up”: Vi ønsker å vokse enda mer. For å kunne bli et enda sterkere lokallag trenger vi flere engasjerte medlemmer på veien videre, særlig etter kommunesammenslåingen. Ta gjerne kontakt om har lyst til å bli med i vårt videre arbeid for bedre sykkelforhold i Lillestrøm og omegn!