...nye lokale nettsider fra SLF Lillestrøm og omegn!

I april i år publiserte Syklistenes Landsforening nye, flotte nettsider. Dessverre ble våre lokale nettsider da i noen uker borte … men nå vi er tilbake. Sjekk våre nye lokale nettsider ved å klikke på den røde pilen på siden www.syklistene.no/lillestrom eller klikk her! Da finner du masse info om vårt arbeid for bedre sykkelforhold i Lillestrøm og omegn, og ikke minst om våre lokale medlemsfordeler.

Bruk gjerne noen minutter for å sjekke hva vi jobber med og prøv da samtidig å finne nettsiden med illustrasjonsbildet «Endelig» (som vises ovenfor). Send oss linken til denne siden* på e-post til lillestrom@syklistene.no! Med litt flaks blir du da én av tre syklister som vinner seks måneder gratis parkering på valgfritt sykkelhotell i Lillestrøm!

___________________________________________

*For å hjelpe deg litt på vei: Start gjerne med de seks linkene nedenfor for å komme direkte til informasjon om

og du har gode sanser til å vinne seks måneder gratis sykkelhotell… 🙂