Som deltaker i vintersykkelkampanjen får du blant annet gratis piggdekk fra Schwalbe. Bli med!

SLF Lillestrøm og omegn inviterer i samarbeid med Foss Sport 10 kvinnelige vintersyklister til å bli med på vintersykkelkampanjen «Piggene ute igjen» i perioden november 2021 til mars/april 2022. Som deltaker i kampanjen får du gratis vintersykkelpakke bestående av ladbare lykter, refleks og piggdekk fra Schwalbe. Du velger selv om piggdekk skal monteres av Foss Sport, eller om du vil bli med på vårt mekkekurs (der vi sammen med deg monterer dekk på din sykkel). Som deltaker forplikter du deg til å teste vinterdekk i hele vinterperioden og til å dele dine erfaringer som vintersyklist med oss ved slutten av sesongen.

Alle lokale kvinnelige syklister kan søke om å bli med i kampanjen, men våre medlemmer vil bli prioritert. Vi forbeholder oss ellers retten til å velge ut deltakere etter tilgjengelig dekkstørrelse og geografi. I samarbeid med Foss Sport tilbyr vi piggdekk i størrelsen 26’’ (47-559) og 28’’ (42-622),  og ev andre tilgjengelige størrelser/ typer (etter avtale med Foss Sport).

Hvis du ønsker å bli med i kampanjen, send mail med stikkord «Piggene ute igjen!» så fort som mulig og senest 13.11.21 til lillestrom@syklistene.no, sammen med din adresse og størrelsen til dine sommerdekk! Blant alle deltakere trekker vi også et gavekort på kr 1.000 fra Foss Sport! Bli med!

PS: Vintersykkelpakken er i utgangspunktet forbeholdt 10 «nye» vintersyklister fra Lillestrøm og omegn. Men om du allerede er «erfaren» vintersyklist (og har egne piggdekk fra før) og er interessert i mekkekurset, ta kontakt og vi ser om vi har ledig plass på kurset!