Vi hadde samme type lastesykkel som den utenfor Garcon, og håper du kan hjelpe oss til å få vår sykkel tilbake!

SLF Lillestrøm og omegn jobber aktivt for bedre sykkelforhold slik at flere velger sykkel som fremkomstmiddel i regionen vår.  Vi gleder oss over alle som sykler, og på denne måten kan vi vel si at vi elsker alle syklister! Det gjelder også sykkelbanditten som “lånte” vår lastesykkel – uten å si fra om dette i forveien.

Lastesykkelen fra Cargobike er av samme type som den som står utenfor Garcon ved Lillestrøm stasjon, se bildet ovenfor. Men vår Cargobike var parkert inne på sykkelhotellet på sentrumsiden av Lillestrøm stasjon, og ble altså stjålet derfra en eller annen gang mellom torsdag, 19.11.20 kl 13.30  og søndag, 22.11.20 kl 21.50.

Lastesykkelen vår blir brukt på flere av våre sykkeltiltak, f eks på stand og når vi deler ut lykter til vintersyklister osv. Vi feirer 10 års jubileum i 2021 og har da også behov for lastesykkelen… Vi håper derfor at sykkelen vil finne sin vei tilbake til Lillestrøm stasjon så fort som mulig!

BaneNOR har lagret opptaket fra videoovervåkning av sykkelhotellet i ovennevnte periode, og tyveriet er selvfølgelig politianmeldt. Men vi trekker gjerne tilbake anmeldelsen når sykkelen “kommer tilbake” – og vi har et konkret forslag for “leveringen”.

Du som har tilgang til sykkelen kan bare sette den ved siden av lastesykkelen vist på bildet ovenfor, utenfor Garçon ved Lillestrøm stasjon. Du må da gjerne gå inn til Garçon, fortelle at du* har funnet lastesykkelen fra SLF Lillestrøm og omegn. Vi har avtalt med Garçon at du som takk for leveringen da vil få gratis mat og drikke som du velger selv fra menyen.

Vi ønsker god appetitt og takker allerede nå for leveringen!
_____________

*  Vi er selvfølgelig også takknemlig for tips fra andre syklister som har observert “sykkelbanditten” som har tatt lastesykkelen vår i ovennevnte periode. Sykkelen var selvfølgelig låst og det må ha tatt noe tid å få fjernet den fra sykkelhotellet… Om du har sett noe, send gjerne kort mail til lillestrom@syklistene.no. Tips som bidrag til at vi får sykkelen tilbake premieres også med “gavekort” fra Garçon!