Bli en av 10 lokale syklister som får gratis piggdekk fra Schwalbe, lykter og refleks i kampanjen «Ten Tyres»!

SLF Lillestrøm og omegn inviterer i samarbeid med FOSS Sport AS 10 lokale vintersyklister til å bli med på vintersykkelkampanjen «Ten Tyres»! Som deltaker i kampanjen får du gratis vintersykkelpakke bestående av ladbare lykter, refleks, piggdekk fra Schwalbe. Du kan velge mellom piggdekk i størrelsen 28 x 1,6 (42-622) eller 26 x 1,75 (47-559). Om du vil kan dekkene monteres hos Foss Sport på Strømmen. Du forplikter deg da til å teste vinterdekk i hele vinterperioden og til å delta i en liten spørreundersøkelse ved slutten av sesongen.

Alle lokale syklister fra Lillestrøm og omegn kan søke om å bli med i kampanjen, men nye vintersyklister og våre medlemmer vil bli prioritert. Vi forbeholder oss ellers retten til å velge ut deltakere etter tilgjengelig dekkstørrelse og geografi.

Hvis du ønsker å bli med i denne kampanjen, send mail med stikkord «Ten Tyres!» så fort som mulig og senest 29.11.20 til lillestrom@syklistene.no, sammen med informasjon om ønsket dekkstørrelse og din adresse!

Bakgrunn for vintersykkelkampanjen er at vårt lokallag ble stiftet for 10 år siden og at vintersykling er ett av våre satsningsområde. Med kampanjen “Ten Tyres!” tyvstarter vi altså allerede mot slutten av 2020 at vi feirer vårt 10 års-jubileum i 2021!