Sykkelvennlig
arbeidsplass

Sykkelvennlig arbeidsplass er er ny sertifiseringsordning.

Meld på

Bli medlem i Syklistenes
Landsforening

Støtt arbeidet vi gjør for at det skal bli enklere og tryggere å sykle – slik at flere kan sykle mer!

Sykkelvennlig
skole

Hvor sykkelvennlig er din lokale skole? Les mer om ordningen her!

Mer info

Aktuelt | Artikkel | Nyhetsklipp | Trafikk og politikk 22. mars 2024 | Silje Budeng

Samferdselsministeren har sovet i timen

Syklistforeningens reagerer på Nasjonal Transportplan (NTP) som ble lagt frem 22. mars 2024. Syklistforeningen etterlyser mer fokus på sykkel i NTP.

Aktuelt | Artikkel | Nyhetsklipp | Trafikk og politikk 20. mars 2024 | Jakob Eriksen Bernhard
Utrygge gater og veier

Gjør gatene tryggere for alle: Bidra med din kunnskap om farlige veistrekninger

14. mars ble et barn påkjørt og drept på vei til skolen i Kristiansand. Denne ulykken var dessverre en ventet ulykke. Det er utrygge skoleveier i alle våre 356 kommuner. Fyll inn vårt nasjonale kart med de stedene du opplever som utrygge der du bor.

Aktuelt | Artikkel | Nyhetsklipp | Den nasjonale sykkelkonferansen 20. mars 2024 | Emil Rensvala
Den nasjonale sykkelkonferansen 2024

Mannen bak 15-minuttersbyen besøker Norge

Carlos Moreno, skaperen av konseptet 15-minuttersbyen, kommer til Den nasjonale sykkelkonferansen 2024 for å fortelle om hvordan fremtidens byer vil gjøre livet enklere for innbyggerne.