Vervekampanje

I år fyller Syklistforeningen hele 75 år! Vi slår derfor til med tidenes vervekampanje. Gjennom vervekampanjen kan du sikre deg sykkel- og sykkelutstyr fra vår samarbeidspartner Birk Sport til en verdi 10.000 kroner. Og timingen inn mot jul kunne ikke vært bedre!

Syklistforeningen har et brennende engasjement for sykkel. Vi er derfor takknemlige for den støtten du som medlem gir. Ditt medlemskap gjør det mulig for oss å jobbe aktivt inn mot nasjonale og lokale politikere med det mål å skape trygge byer og tettsteder for alle – enten du er 8 eller 80 år. Jo flere medlemmer som står sammen desto større politisk kraft får vi bak arbeidet vårt.

Vi kjører derfor i gang tidenes vervekampanje!

Du kan sikre deg premier fra Birk Sport til en verdi av 10.000 kroner!
De du verver får halv pris på medlemskap det første året. I tillegg får de 20 første ny-vervede medlemmene en gratis sykkellykt.

Kampanjen varer fra 18. november til 9. desember, med trekning i uke 50. Du har med andre ord mulighet til å sikre deg gavekortet i god tid før selveste julaften!

Vervepremier

Vi deler ut tre gavekort til en verdi av 10.000 kroner hver. Alle vervepremiene er fra vår samarbeidspartner Birk Sport.

Vervebetingelser

• Du som verver må være medlem i Syklistforeningen.
  • For å være med i trekningen av vervepremier, må du verve to personer.
  • De du verver må oppgi ditt medlemsnummer på innmeldingsskjemaet. Er du usikker på hva det er? Fortvil ikke. Kontakt oss på 22 47 30 30 eller epost post@syklistforeningen.no og vi hjelper deg.
  • Du mottar vervepremien når kontingentinnbetalingene til de du har vervet er registrert i systemet.
  • Gavekortet sendes til din e-post eller din postadresse. Husk å sjekke at dine medlemsopplysningene er riktige
  • Bruk denne lenken til de du ønsker å verve. Det er kun denne lenken som kvalifiserer til vervepremier.

Dersom du ønsker kan du bruker kampanjen som en julegave til noen du er glad i. Julekampanjen gir deg halv pris på medlemskap. Gir du bort to medlemskap blir du samtidig med i trekningen om gavekort til en verdi av 10.000 kroner. Kontakt post@syklistforeningen så hjelper vi deg.

Last ned julegaven her

Vervemateriell

Dersom du ønsker å legge ut vervekampanjen på sosiale medier, med en personlig hilsen, så har vi laget forslag til budskap du kan bruke, i tillegg til bilder du kan benytte. Bildene illustrere et budskap du mener gir verdi for deg og ditt medlemskap i Syklistforeningen.

Last ned forslag til budskap.

Last ned illustrasjonsbildene her;

Trygghet for barna