Støtt oss som medlem i dag!

I 75 år har vi kjempet for at sykling skal være trygt, sikkert og effektivt for alle.

Syklistforeningen er en ideell, uavhengig forening for deg som sykler i hverdagen og på tur. Vi har et brennende engasjement for sykkel og er syklistenes talerør inn mot nasjonale og lokale myndigheter. Med deg som medlem kan vi få kraft bak arbeidet vårt og sammen skape sunnere og bedre samfunn, byer og tettsteder å leve og bo i.

Hva vi gjør

Vi jobber for at det skal bli tryggere og mer attraktivt å sykle i Norge gjennom arbeid med;

• Trygge sykkelveier og skoleveier
  • Skatter og avgifter
  • Trafikksikkerhet og trygghet
  • Trafikkregler
  • Tursykling
  • Sykkelvennlig arbeidsplass

Sammen oppnår vi endring

• Din støtte bidrar til politisk påvirkning av nasjonale og lokale myndigheter
  • Din støtte bidrar til at flere ser helse- og miljøgevinstene av å sykle
  • Din støtte bidrar til at syklister skal føle seg trygge og sikre i trafikken

Bli medlem og få følgende fordeler:

Sykkelombud

Syklistforeningen er syklistenes ombud. Det betyr at vi deler hjelper deg med spørsmål og gir råd og tips om sykkel og sykling. Vi tilbyr samtidig rådgiving til bedrifter som ønsker å bli sykkelvennlige arbeidsplasser.

Medlemsmagasin

Tre ganger i året gir vi ut medlemsbladet, Syklistene. Det utgis både på papir og digitalt.

Rabatter

Syklistforeningen samarbeider med Codex advokat, Solid Insurance og Birk Sport.

Her får du gode priser og rabatter på sykkelregister, juridisk bistand og sykkel- og sportsutstyr.

www.syklistforeningen.no

{{CustomError}}
  • {{ step.Title || stepIndex + 1 }}

{{ step.Title }}

{{showFormStepContainer}}
Dine endringer er lagret
{{ postFailure.status === 400 ? data.ErrorMessageValidation : data.ErrorMessageWinorg }}

Din påmelding

{{ data.CourseName }}

{{ data.CourseDuration }}
{{ data.CourseLocationName ? data.CourseLocationName : 'Ikke oppgitt' }}
  • {{ item.name }} {{ item.price }}
  • Total {{ orderedItemsSum ? orderedItemsSum : '0' }}
{{ item.name }}
{{ item.price }}
{{ orderedItemsSum ? orderedItemsSum : '0' }}
{{ orderedItemsSum ? orderedItemsSum : '0' }}
Du må akseptere personvernerklæringen for å gå videre.

Støtt oss som medlem i dag!

Hva vi gjør

• Trygge sykkelveier og skoleveier
  • Skatter og avgifter
  • Trafikksikkerhet og trygghet
  • Trafikkregler
  • Tursykling
  • Sykkelvennlig arbeidsplass

Sammen oppnår vi endring

• Din støtte bidrar til politisk påvirkning av nasjonale og lokale myndigheter
  • Din støtte bidrar til at flere ser helse- og miljøgevinstene av å sykle
  • Din støtte bidrar til at syklister skal føle seg trygge og sikre i trafikken

Bli medlem og få følgende fordeler:

Sykkelombud

Medlemsmagasin

Rabatter

Syklistforeningen samarbeider med Codex advokat, Solid Insurance og Birk Sport.

www.syklistforeningen.no