Julegavetips

Hva med å gi bort et medlemskap hos oss til noen som liker å sykle? Nå har vi halv pris på årsmedlemskap. Dette er en gave som fremmer sykkelvennlige samfunn, god byutvikling og bedre sykkeltilrettelegging. Det gir både helse- og klimagevinster. Og en rekke medlemsfordeler.

Oversikt over de ulike medlemskapene og kampanjepris:

• Medlemskap, individuelt: 245 kr per år (normalt 490 kr/år)
  • Familiemedlemskap: 295 kr per år (normalt 590)
  • Student/pensjonistmedlemskap: 98 kroner per år (normalt 196)

Slik kjøper du julegave hos oss:

1. Send en mail med navn, mobil, og e-post til post@syklistforeningen.no.
  2. Du betaler ønsket beløp med vipps til 77190 (medlemskap koster nå 245 kr i året, vanlig pris er 490 kr i året.)
  3. Du vil få et fint gavekort som du kan printe ut, legge i gave eller dele elektronisk med mottakeren. Du får den på epost eller du kan laste ned julegave-kortet her.
  4. Om gaven er til deg selv eller familien, bruker du vanlig registrering, klikk her.

Vi jobber for at det skal bli tryggere og mer attraktivt å sykle i Norge gjennom:

• Trygge sykkelveier og skoleveier
  • Skatter og avgifter
  • Fremme syklingens positive innvirkning på fysisk og psykisk helse
  • Trafikksikkerhet og trygghet
  • Trafikkregler
  • Syklingens betydning for å skape et mer klimavennlig og bærekraftig samfunn
  • Tursykling
  • Sykkelvennlig arbeidsplass

Mange ønsker å bruke sykkelen som fremkomstmiddel da det gir mosjon i hverdagen i tillegg til at oppleves bra for miljøet. Men det er fortsatt mye å gjøre for å få på plass optimale sykkelforhold her i landet. Ved å gi et medlemskap i julegave bidrar du til at vi kan legge enda mer trykk på politikerne for at barn, unge og eldre skal kunne sykle trygt til skole, barnehage, fritidsaktiviteter, jobb og andre gjøremål. Sammen med våre medlemmer bidrar vi til at det blir enklere og tryggere å velge sykkel som fremkomstmiddel.

Medlemsfordeler:

• Birk Sport gir Syklistenes Landsforening sine medlemmer rabattavtale på nett og i butikk, mellom 10 – 20% avslag.
  • Solid Insurance: 40% rabatt på sykkelregistrering.
  • Codex Advokat: Gratis innledende samtale med spørsmål om behov for juridisk bistand og 15% rabatt på Codex sine tjenester. Spesialister innen personskadeerstatning etter blant annet sykkelulykker. Les mer om avtalen.
  • Sportendia – en nettbutikk som selger, kjøper, reparerer brukte sykler
  • Våre medlemmer får kr 1000 på sykkelkjøp hos Sportendia – en nettbutikk som kjøper, reparerer, tilbyr service og selger brukte sykler.
  • Vi gir ut månedlige nyhetsbrev og kvartalsvis medlemsblad med fag- og inspirasjonsartikler.
  • Sykkelombud: Vi er syklistenes ombud. Det betyr at vi deler hjelper deg med spørsmål og gir råd og tips om sykkel og sykling. Vi tilbyr samtidig rådgiving til bedrifter som ønsker å bli sykkelvennlige arbeidsplasser.