Bestill Suit Up og få gratis medlemskap første året

Endelig en dressveske for de som sykler. Suit Up er et norskutviklet produkt med gjennomtenkte detaljer for dresser og beslektede produkter. Den er laget for det moderne mennesket på farten. Bestille vesken her og vær blant de første som får Suit Up, inkludert gratis medlemskap i Syklistenes Landsforening første året.

Bestill Suit Up her

Produktet som gjør dresslivet enklere

Les Suit Ups informasjon om produktet:

Dressen er hjørnesteinen i enhver moderne manns garderobe, men frem til nå har ikke eksklusive dresser vært matchet av tilsvarende eksklusivt bæretilbehør. Her kombineres high-end-design med praktiske elementer, noe som gir deg muligheten til å ta med deg dressen din overalt – uten en rynke.

Vårt modulære bæresystem fungerer like godt enten du går, løper, sykler eller flyr. Bær den i hånda, sleng den over skulderen eller ha den på ryggen. Suit Up er designet for å sikre at dine plagg blir holdt trygt på plass i bagen – beskyttet og klare til bruk, uansett hvor du trenger å være.

Hvert aspekt av produktet, fra det helhetlige inntrykket og ned til minste detalj, har vært nøye utviklet og evaluert – igjen og igjen. Dette for at Suit Up skal passe dine behov, enten du er på et tog, på en sykkel eller i styrerommet.

Det er derfor ingen grunn til å la dresskoden hindre deg i en aktiv og effektiv transport.

.

• Suit Up er laget for flere klima

Norge kan være både et vinterland og et varmt sommermål. Klimaet varierer fra nord til sør og fra vest til øst, så hvert sted har et unikt mikroklima. Suit Up er konstruert med slitesterke og vanntette materialer og designet for å håndtere alle slags værforhold.

Om produktet

Den originale dressbagen er perfekt for moderne menn på farten. Målene er bare 55,35 x 54 cm, noe som gjør den ideell å bære i hånda eller på ryggen, og den går som håndbagasje i fly.

Det innovative produktdesignet forsikrer deg om at dine favorittplagg blir holdt på plass inni bagen – beskyttet og klare til bruk.

• Alt er gjennomtenkt, ned til hver minste detalj.
  • Vesken har et komfortabelt håndtak å holde i under transport
  • Produktet er utstyrt med en komfortabel diagonal reim for løping, sykling eller offentlig transport til jobben.
  • Dressen er beskyttet av materialer av høy kvalitet.
  • Det er en egen mekanisme for lukking av reim som er solid, stilren og enkel.
  • Suit Up har en tube som hindrer at dressen krøller seg når den blir foldet.
  • Suit Up har lommer for tilbehør som sokker, slips og laptop.
  • Suit Up er laget av materialer i høy kvalitet og har en holdbar glidelås.
  • Suit Up vil etter hvert leveres i flere farger.

Bli medlem — og vær blant de første som får Suit Up