4.-5. juni 2018 arrangeres Den nasjonale sykkelkonferansen i Sarpsborg. Dette er den viktigste og største møteplassen for alle som jobber med sykkel - og byutvikling i Norge. Foredragsholdere fra inn- og utland skal gi faglig påfyll til rundt 300 deltakere. Velg mellom over 30 ulike foredrag. Festmiddag med underholdning av CC Cowboys vokalist Magnus Grønneberg. Påmeldingsfristen har nå gått ut. Etter fristen vil vi så langt det lar seg gjøre forsøke å få med deltakere som sender en forespørsel til post@syklistene.no.

Les mer om programmet for konferansen her.

Praktisk informasjon

Praktisk informasjon finner du her.

Overnatting

Bestilles direkte via hotellet Quality Hotel Sarpsborg.

Overnatting 4.-5. juni kr 1050,–/1150,–
Overnatting 3.-4. juni kr 790,–

Bestilles direkte til hotellet med kode «sykkel2018»booking.sarpsborg@choice.no

Du blir kontaktet av oss etter vi har mottatt påmeldingen!

Påmeldingsbetingelser

Alle påmeldte skal umiddelbart motta en bekreftelse på konferansepåmelding per e-post. Din påmelding er bindende når den er mottatt hos oss. Avbestilling må skje skriftlig, ved avbestilling etter 15. april belastes full deltakeravgift. Påmeldte deltakere som er forhindret i å møte på konferansen, kan erstattes av en annen deltaker fra samme organisasjon – dersom det gis skriftlig beskjed innen 25. mai. Det tas forbehold om endringer i programmet.

Siste frist for påmelding er tirsdag 22. mai. Etter fristen vil vi så langt det lar seg gjøre forsøke å få med deltakere som sender en forespørsel til post@syklistene.no.