Vestfold

Velkommen til Syklistenes Landsforenings lokallag for alle kommunene i det geografiske Vestfold.

Lokallaget

Velkommen til Syklistforeningens lokallag i Vestfold. Vi startet opp igjen tirsdag 24. mai 2022. Og de to siste år har vi virkelig fått etalert oss, både gejnnom synlighet og i dialog med beslutningstakere.
Sammenhengende sykkelveier, øremerking av midler til sykkel og sykkelblikk på lokale høringer – Dette er noen stikkord for det lokallag ofte ser på. Og ikke minst; lokale kampanjer for sykkelglede. Men kanskje det er mer og annet som kan gjøres? Bli med og påvirk!
Larvik har hatt et veldig aktivt og godt lokallag før, men det gikk i dvale i 2019. Vi tok derfor en ny-oppstart 🙂
Vi har lagd vår egen hjemmeside, som vi oppdater jevnlig: https://sykkelvestfold.no/

Lyst å vite mer, ta kontakt. Og ikke minst, om du ikke er medlem i Syklistforeningen? Meld deg inn her!

Kontaktinformasjon og organisering

Jørgen Bringedal, lokal initiavtager og valgt til styrelder, jorgen.eia.bringedal@gmail.com,

Olav Fjeld Kraugerud (lokallagskontakt, sentralt), olav@syklistforeningen.no, 416 17 337.

Bli mer kjent med lokallaget

Nyheter fra lokallaget

Aktuelt | Artikkel | Vestfold | Lokallagsnytt 09. juni 2022 | Lena Øien
Nytt lokallag i Larvik

Lokalt initiativ for å nå sykkelmålene i Larvik

Trebarnsfar og fysioterapeut, Jørgen Eia Bringedal, ønsker å bidra til at kommunen når målene for økt sykkelandel i byen. Nå oppretter han lokallag for å spre og inspirere til økt sykkelglede.