Hva koster et medlemskap?
Se priser for medlemskap her
Jeg finner ikke medlemsnummeret mitt?
Send en e-post til post@syklistforeningen.no og be om å få medlemsnummeret.
Hvordan endrer jeg adresse, e-post eller telefonnummer tilknyttet mitt medlemskap?
Send e-post til post@syklistforeningen.no Dersom du endrer fra hovedmedlem til familiemedlem, må du huske å skrive inn navn og fødselsår på husstandsmedlemmene som skal registreres inn.
Hvor lenge varer medlemskapet?
Medlemskapet varer 12 måneder fra du melder deg inn, og det varer til du sier det opp. Det sier opp på e-post til post@syklistforeningen.no
Hvordan melder jeg meg ut?
Send en e-post på post@syklistforeningen.no. Husk å oppgi medlemsnummer og navn og at du ønsker å melde deg ut.
Hvordan viser jeg at jeg er medlem når jeg handler i nettbutikken eller skal kreve rabatten som medlemsfordelene gir?
Du kan fremvise medlemskortet eller oppgi medlemsnummer. Hvis du ikke finner medlemsnummeret ditt, send oss en mail på post@syklistforeningen.no.
Jeg har mistet innbetalingsblanketten min. Hvordan betaler jeg?
Kontakt post@syklistforeningen.no for å få ny faktura.
Har dere Avtalegiro/eFaktura?
Avtalegiro kan du velge gjennom nettbanken din. eFaktura har vi foreløpig ikke.
Jeg har betalt medlemskapet to ganger. Hva gjør jeg?
Beløpet legger seg automatisk på neste års kontingent. Om du ønsker tilbakebetaling kontakt oss på post@syklistforeningen.no
Jeg glemte å be om oblat/kvittering i nettbanken. Hvordan får jeg et nytt?
Send en e-post til post@syklistforeningen.no, så skal vi hjelpe deg.
Hva gjør jeg hvis jeg har ikke mottatt oblat til sykkelen min etter registrering i Bikemember?
Kontakt post@syklistforeningen for informasjon.
Hvilke medlemsfordeler får jeg?
Les mer om våre medlemsfordeler her