Alta

Velkommen til det nordligste lokallaget til Syklistenes Landsforening. Syklistforeningen Alta er en interesseorganisasjon som jobber for syklistene i Alta. Lokallaget deltar i plangrupper og komiteer, som har med sykkelforhold å gjøre. Vi jobber for å være den enkeltes syklists talsmenn i samarbeid med offentlige myndigheter i sykkelsaker. Laget har hyppig kontakt med Statens vegvesen, Sykkelbyen Alta og Troms og Finnmark fylkeskommune.

Kontaktinformasjon:

Styreleder: Gjermund Abrahamsen Wik
Mobil: 916 03 856
Mail: alta@syklistforeningen.no

Ønsker du å bli medlem? Meld deg inn her!

Bli mer kjent med lokallaget

Nyheter fra lokallaget

Aktuelt | Artikkel | Alta | Lokallagsnytt | Familie og hverdag 08. juni 2018 | Kjetil Hasselgård
Verdens nordligste lokallag for hverdagssyklister

Ivrer for bærekraftige stier

Syklistenes Landsforening har endelig på plass et interimsstyre i Alta. — Dette er om mulig verden nordligste lokallag for hverdagssyklister, sier en stolt Morgan Andersson, generalsekretær i Syklistenes Landsforening.