Ås

Velkommen til Syklistenes Landsforenings lokallag i Ås. Lokallaget har valgt å ha et lite styre som tar seg av administrative oppgaver og formalia. SLF Ås har to arbeidsgrupper – politisk arbeid og sykkelarrangementer. Ved behov opprettes nye grupper.

Årsmøte 2024 for Syklistforeningen Ås

Det innkalles til årsmøte for Syklistforeningen i Follo onsdag 20. mars kl 19.00 BIT Innovasjonssenter. Se eget innlegg lenger ned, eller les her.

Vi oppfordrer alle medlemmer til å vurdere å stille som styremedlem eller bidra på sin måte:)

—————————————–x-x-x———————————————–

Har du lyst å bidra eller har innspill, så ta kontakt.

Styreleder: Oliver Li Xingwen, 46579302,  oliver.xingwen.li@gmail.com

Høringsansvarlig: Kai Tilley, 92410881, tilleykai@gmail.com

Juridisk informasjon: Syklistforeningen Ås, org.nr. 930 482 870.

Bli mer kjent med lokallaget

Nyheter fra lokallaget

Aktuelt | Artikkel | Ås | Familie og hverdag | Trafikk og politikk 26. mai 2019 | Kjetil Hasselgård
Nystiftet lokallag — det 15. i rekken

Både vaktbikkje og støttespiller

Både vaktbikkje og samarbeidspartner – dette er rollene til Syklistenes Landsforenings 15. lokallag, som er stiftet i Ås. På denne måten ønsker laget å bidra til kommunens ambisjon om tilnærmet dobling av sykkelandelen – fra 9 til 17 prosent.

Opplev Ås på sykkel