Høringer – Syklistforeningen Ås

Oversikt over høringer som Syklistforeningen Ås planlegger å skrive.

Vi ønsker å gjøre Ås til en bedre kommune å sykle i; både til hverdags og for nærturer.

Da må det satses på sykling, både i vilje og med midler. Og de gode løsninger må finnes, vedtas og gjennomføres. Det vil vi bidra til. En måte er å svar epå høringer. Vi legger her info om hivlke høringer vi vil svare på, med frist til kommunen og vår interne frist. Vi tenger en intern frist så vi får samordnet innspill før vi sender avgårde til kommunen.

Internt bruker vi en lukket facebook-gruppe for diskusjon. Den må man være medlem i Sylistforeningen for å være medlem av. Man melder seg inn her.

Ta gjerne kontakt med styret om ideer/forslag eller annet. Enten via epost/tlf., eller besøk gjerne også vår Facebookside om det er spm.

🚲  Innspill tas gjerne imot🚲

Høringer 2023

(her var det ingen…)

🚲  Innspill tas gjerne imot🚲

Hovedsykkelnett - Ås
Hovedsykkelnett - Ås kommune.
Kart over Ås