Hamar

Syklistforeningen Hamar er en interesseorganisasjon som jobber for syklistene i Hamar. Lokallaget deltar i plangrupper og komiteer, som har med sykkelforhold å gjøre. Vi jobber for å være den enkeltes syklists talsmenn i samarbeid med offentlige myndigheter i sykkelsaker. Laget har hyppig kontakt med Statens vegvesen, Hamar kommune og Innlandet fylkeskommune.

Kontaktinformasjon:

Styreleder: Geir Egilsson
Mail: hamar@syklistforeningen.no

Ønsker du å bli medlem? Meld deg inn her!

Tipper du? La din grasrotandel gå til vårt arbeid!

Følg Syklistenes Landsforening Hamar på sosiale medier og benytt din lokale medlemsfordel:

LOKALLAGSNYTT

Aktuelt | Lokallagsnytt | Hamar | Lokallagsnytt 02. mars 2021 | Kjetil Hasselgård
Ta del i samtalen digitalt

Digitalt årsmøte

Syklistenes Landsforening Hamar inviterer til digitalt årsmøte tirsdag 16. mars kl. 18–19. Rådgiver for moblitet, Marit Espeland holder en presentasjon av Innlandet fylkeskommunes strategi og arbeid med sykling.

Aktuelt | Lokallagsnytt | Hamar | Lokallagsnytt 09. mars 2020 | Kjetil Hasselgård
Ta del i samtalen i Bylab

Årsmøte i Bylab

Syklistenes Landsforening Hamar inviterer til årsmøte i Bylab i Torggata 63. Sekretariatet i SLF vil presentere om prosjekter, aktuell politikk og arbeidet som gjøres i SLF, og Elever ved Hamar Katedralskole deler om mulighetene for sykkelvei på nedlagte jernbanespor.

Aktuelt | Lokallagsnytt | Hamar 14. mars 2019 | Roar Løkken
På Larsen i Storgata

Årsmøte og sykkelkafé

SLF Hamar inviterer til årsmøte og sykkelkafé på Larsen i Strandgata torsdag 28. mars 2019. Her finner du årsmøtepapirer. I tillegg til ordinære årsmøtesaker vil lokallaget presentere turer du kan starte hjemmefra.