Lillestrøm og omegn

Velkommen til lokallaget Syklistene Lillestrøm og omegn!

Vi tar forbehold om endringer i tråd med Folkehelseinstituttets og kommunenes råd og retningslinjer i forhold til koronasituasjonen. Eventuelle avlysninger vil bli meldt fra om til påmeldte, og annonsert på nett og Facebook.

SLF Lillestrøm og omegn ble stiftet som lokallag til Syklistenes Landsforening 31.05.11. SLF-medlemmer som er bosatt i Lillestrøm kommune eller Rælingen kommune, er automatisk medlemmer av lokallaget SLF Lillestrøm og omegn med stemmerett på våre årsmøter.

Mer informasjon om vårt arbeid for bedre sykkelforhold i Lillestrøm og omegn og våre lokale medlemsfordeler finner du på lokallagets nettsider.

Besøk oss også gjerne på Facebook eller send oss mail til lillestrom@syklistforeningen.no, hvis du har spørsmål, kommentarer eller ønsker!

Nyheter fra lokallaget

Aktuelt | Lokallagsnytt | Lillestrøm og omegn | Lokallagsnytt 24. februar 2024 | Carsten Wiecek

Velkommen til temakveld i Lillestrøm!

SLF Lillestrøm og omegn inviterer til temakveld om Bike for (more) trees 2024

Aktuelt | Lokallagsnytt | Lillestrøm og omegn | Lokallagsnytt 11. februar 2024 | Carsten Wiecek

Velkommen til årsmøte i Lillestrøm!

SLF Lillestrøm og omegn inviterer til årsmøte 19.03.24 på Måsan aktivitetsssenter!

Aktuelt | Lokallagsnytt | Lillestrøm og omegn | Trafikk og politikk 28. januar 2024 | Carsten Wiecek

Sykkel + tog = sykkelhotell!

SLF Lillestrøm og omegn støtter spørreundersøkelsen til Bane NOR om kombinasjon av sykkel og tog!

Bli mer kjent med lokallaget