Moss og omegn

Velkommen til Syklistenes Landsforenings lokallag med navnet Moss og omegn. Vi dekker kommunene Moss og Våler. Vi startet vårt liv senhøstes 2021.

Sammenhengende sykkelveier, øremerking av midler til sykkel og sykkelblikk på lokale høringer. Dette er noen stikkord for det Morten I. Kerr og Idar Fagereng ønsker å jobbe for i Syklistenes Landsforenings lokallag for Moss og omegn, som de tok initiativet til å etablere. Den 29. september 2021 ble lokalleget for Moss og Våler etablert.

Men kanskje det er mer og annet som kan gjøres? Og hvem har lyst å bli med i lokallaget? Dette diskuterte de ca 10 fremmøtte denne onsdagen. Et styre ble valgt, og de mottar gjerne innspill – og nye medemmer!

Les mer om program for møtet her.

KONTAKTNFORMASJON og ORGANISERING

Morten I. Kerr (styreleder), morten@kerr.no, 920 30 697

Styremedlemmer; Kirsten Blomberg, Idar Fagereng og Bjørn Bergenheim

Olav Fjeld Kraugerud (lokallagskontakt i SLF sentralt), olav@syklistforeningen.no, 416 17 337.

Bli mer kjent med lokallaget

Nyheter fra lokallaget

Aktuelt | Artikkel | Moss og omegn | Lokallagsnytt | Trafikk og politikk 05. oktober 2021 | Lotte Frost
Lokallagenes arbeid

Nytt lokallag i Moss og omegn

Morten Kerr blir ny styreleder i lokallaget Moss og omegn. Det er et engasjert og dedikert styre, som vil jobbe for flere sykkelveier, bedre vedlikehold og god skilting. Laget har fokus på samarbeid både med kommune, Statens vegvesen og andre interesseorganisasjoner.