Om Early Rider i tre

Pris: 1790,-

Importert av Sprell

Trerammen gir inntrykk av kvalitet, men har lite gjennomtenkte løsninger. Den er blant de dyreste syklene, og burde ha bedre finnish.

Såfremte barnet ikke bruker bleie, blir det hardt å sitte på et tresete. Den har riktignok en tynn polstring, men den er festet med borrelås. Enhver som har erfaring med barn, vet at når noe festes med borrelås, blir det som er festet borte etter en kort stund.

Det er ikke spesielt godt å holde i håndtakene, og styret har en svingsperre som gir sykkelen liten radius. Dette kan det være ulike meninger om, men det er løst bedre på andre sykler.

Denne sykkelen er laget for dem som vil gi inntrykk av å være opptatt av sykkel, men som ikke er det.

Syklistenes Landsforening tar ikke ansvar for hvor lenge produsenten har dette produktet tilgjengelig for salg. En del produkter produseres bare i en kort tidsperiode, og vi har ikke mulighet til å følge opp om butikkene har disse produktene til salgs.