Polar Balance

Her er en vekt som snakker med telefonen din og pulsklokke om du har Polar. Når du veier deg her kan du synkronisere dette med treningsprogrammet. Dermed kan du få råd om du spiser riktig i forhold til målene du setter deg, og om du er så aktiv som du bør være. Her ser du via inspirerende grafikk hvordan du ligger an. Du kan også sette deg vektmål og få rettledning for å nå målene.

Vi syns vekta har vært veldig inspirerende til å holde aktiviteten oppe, og matinntaket nede på et fornuftig nivå. Om man har et problematisk forhold til mat og trening der man sulter seg eller trener for mye syns vi derimot du skal være forsiktig med å kjøpe et apparat som dette, men for de fleste er det nok bare sunt å følge med vekta. Her får du helt nøyaktig hvordan du ligger an med hensyn til BMI (kroppsmasseindex).

Vekta kan brukes av 10 forskjellige personer og synkronisere opp til hver enkelt sitt Polar treningsprogram. Vekta kan registrere opp til 180 kg. Det eneste vi er noe skeptiske til er at du må veie deg ganske ofte, for å få råd må du veie deg minst fire dager i løpet av to uker.

Vekta fungerer naturlig nok også som helt vanlig vekt som ikke trenger å kobles mot et treningsprogram.

Om Polar Balance

Pris: 999,-

Importeres av Polar Electro Norge. Tlf. 23 17 52 00

Testet av Morten Karlsen

Syklistenes Landsforening tar ikke ansvar for hvor lenge produsenten har dette produktet tilgjengelig for salg. En del produkter produseres bare i en kort tidsperiode, og vi har ikke mulighet til å følge opp om butikkene har disse produktene til salgs.