God i oppholdsvær

Overgangen fra sommer til høst kan være litt kjip. Fra lette klær nærmest uten motstand, til tyngre klær som hemmer bevegelsene. Særlig bukser kan være problematiske. Slik er det ikke med denne buksa. Den har svært god passform, er veldig tøyelig og god å ha på. Så supertøyelig er den fordi den ikke er vind eller regntett. Dette er altså ei bukse for de milde og fine høst og vinterdagene uten nedbør. Når termometeret kryper ned mot frysepunktet syns vi buksa ble i kaldeste laget. Når det er mildere er den derimot riktig god.

Den er enkel å ta av og på, polstringen bak er ålreit, selene glir ikke ned og det er nettingstoff bak på ryggen. Riktig bra alt det. Litt refleks nede på beina.

Om Birk FIRST+ NoRain Bibtights

Pris: 1490,-

Produsent: Birk Sport

Testet av Morten Karlsen

Syklistenes Landsforening tar ikke ansvar for hvor lenge produsenten har dette produktet tilgjengelig for salg. En del produkter produseres bare i en kort tidsperiode, og vi har ikke mulighet til å følge opp om butikkene har disse produktene til salgs.