Bli med på årsmøte og veien videre til bedre sykkelforhold, økt sykkelandel og økt sykkelglede i Lillestrøm og omegn!

Etter flere år med digitale årsmøter er det endelig tid igjen for et fysisk årsmøte. Vi håper du blir med!

Årsmøtet vårt er offentlig for alle interesserte syklister i regionen vår, uansett medlemskap og bosted. Men du som er medlem i Syklistenes Landsforening (SLF – Syklistene) og bor i Lillestrøm kommune eller Rælingen kommune er automatisk medlem av lokallaget SLF Lillestrøm og omegn (SLF LOO) og har da møte-, tale- og stemmerett på årsmøtet vårt.

Sted: Måsan aktivitetsssenter, Kjerulfsgate 38, Lillestrøm (møterom Åttekanten/Kjellermyra)

Dagsorden til årsmøtet 2024

• Styrets beretning og regnskap 2023
  • Aktivitetsprogram og budsjett 2024
  • Valg av styre og leder
  • Innkomne saker og annet

Frist for forslag til verv og/eller saker til årsmøtet er 3. mars 2024
Vi har dessverre ingen valgkomité, men hvis du lyst til å engasjere deg selv som styremedlem, lokalkontakt eller på annen måte, eller ønsker å foreslå andre kandidater eller saker til årsmøte, send mail til lillestrom@syklistene.no senest 03.03.24!

Dagsorden og alle andre sakspapirer til årsmøtet blir senest én uke før årsmøtet tilgjengelig på vår nettside www.slfloo.com/about/arsmote/.

Påmelding: Det er ikke nødvendig å sende påmelding. Men det blir enkel servering under årsmøtet, og vi er takknemlig for en kort tilbakemelding fra alle som ønsker å delta på årsmøte, enten per mail til lillestrom@syklistene.no eller via vår Facebookside www.facebook.com/slfloo! Takk!

Noter deg også gjerne at det allerede fra kl 18.00 på samme dag (og samme sted) blir temakveld. Mer info kommer …

Ved spørsmål og kommentarer ta gjerne kontakt med styreleder Carsten Wiecek (lillestrom@syklistene.no) eller vår sekretær Alf Helge Hartveit Skistad (mobil 920 96 363)!

Vel møtt!

PS: «Sykkelstyret» av SLF Lillestrøm og omegn som består av fem engasjerte syklister fra Lillestrøm og omegn arbeider målrettet for økt sykkelandel og sykkelglede i regionen vår. Men vi ønsker oss flere bidragsytere. Vi vil derfor gjerne å komme i kontakt med interesserte medlemmer og/ eller andre lokale syklister som kunne tenke seg å bli med oss «på tur» – og veien videre i vårt arbeid for bedre sykkelforhold og økt sykkelandel i Lillestrøm og omegn! Ta gjerne kontakt og/ eller bli med oss på sykkeltur (se turoversikten her)!