Sykkelundersøkelsen 2024

Delta i Sykkelundersøkelsen

Hvordan er det å sykle der du bor? Syklistforeningen inviterer alle syklister til å dele sine erfaringer og meninger om hvordan det er tilrettelagt for sykling i ditt område. Med resultatene fra denne undersøkelsen kårer vi Norges beste sykkelby 2024.

Nå er årets sykkelundersøkelse åpen

Sykler du regelmessig eller av og til? Bli med i vår undersøkelse og hjelp oss å gjøre kommunen din til en bedre sykkelby. Det tar kun noen få minutter å fullføre spørreskjemaet, og din stemme spiller en viktig rolle for å få bedre forhold for sykling der du bor.

Dine erfaringer gir kommuner en tilbakemelding på hvor godt eller dårlig de har tilrettelagt for sykling i dag. Dine innspill hjelper kommunen til å få innsikt i hvordan brukerne opplever syklingen der, slik at de kan planlegge for enda bedre sykling de neste årene.

Slik deltar du

Besøk www.enkat.net/syklistforeningen og svar på spørsmålene i Sykkelundersøkelsen 2024. Det tar under 10 minutter å svare. Undersøkelsen er åpen til og med 30. juni.

Fakta om undersøkelsen:

• er digital og anonym.
  • tar for seg generell tilfredshet, trygghet, tilgjengelighet, fremkommelighet, sikkerhet og prioritering i kommunen.
  • du kan legge inn ditt ønske til forbedring i et kart.
  • dataene som samles inn brukes for å kåre Norges beste sykkelby i 2024.
  • resultatene presenteres 4. september 2024.