Nasjonale sykkelkonferansen 2024

Sponsor og utstiller

Bli synlig på Norges største og viktigste møteplass for sunne og bærekraftige samfunn.

Vis frem fremtidens løsninger til dem som bygger morgendagens samfunn. Foto: Aron Sandell/Syklistforeningen

Synlighet ved den viktigste møteplassen

Med 300+ deltakere er den nasjonale sykkelkonferansen landets sentrum for diskusjonene om hvordan forme det sunne og bærekraftige samfunn. Som partner og utstiller setter du bedriften din i sentrum av en arena for nyskaping innen grønn by- og tettstedsutvikling og aktiv transport.

Sponsor

Som en offisiell partner til den nasjonale sykkelkonferansen 2024, sikres din bedrift synlighet ved den viktigste og største møteplassen for alle som har sykkel, samferdsel, folkehelse, bærekraft og god tettstedsutvikling som fag- og interessefelt.

Utstiller

Expo-området på Clarion Hotel Energy Stavanger vil være stedet hvor konferansedeltakere kan oppdage de siste innovasjonene, teknologiene og tjenestene som kan brukes for å øke andelen grønn og helsefremmende mobilitet. Utstillerdelen vil ha en sentral og godt besøkt plassering i konferanselokalet. Det vil være mulig med både innendørs og utendørs utstillerplass.

Utstillingsplass: 30 000,-

Inkluderer:

• 2×3 m stand
  • ståbord med duk, stol og strøm
  • logo på konferansens nettside
  • logo i nyhetsbrev
  • 1 konferansebillett og inntil 2 ekstre med 50 % rabatt

Tillegg premium: 5 000,-

• 2 vegger (eksempel)
  • 2 lamper (30w LED)
  • ekstre krakk
  • papirkurv
  • brosjyrestativ

Vi kan også tilpasse andre ønskemål (f.eks. TV på stativ, teppefliser eller disker) etter ønske. Kontakt oss!

Kart over utstillingsområdet.

Kontakt

Sikre din plass ved å kontakte Roar Næss: naess@syklistforeningen.no +47 952 19 226.

Som partner vil du bli synlig overfor en stor andel beslutningstakere fra offentlig sektor.

Bli en del av løsningen

• Profilerer din bedrift innen bærekraftig mobilitet
  • Maksimer bedriftens synlighet overfor de som planlegger morgendagens livsmiljøer
  • Vis frem dine løsninger, produkter og tjenester for å generere salg
  • Få kontakt med beslutningstakere og nettverk med bransjefolk
I september 2024 møtes planleggere, politikere, forskere og tettstedsutviklere på Nord-Jæren. Foto: Aron Sandell/Syklistforeningen

Hold deg oppdatert! Meld deg på nyhetsbrev om den nasjonale sykkelkonferansen.

Les mer på https://syklistforeningen.no/personvern/