Velkommen til nettseminar 28. september

Når omgivelser inviterer til gåing og sykling, gir dette gevinster for befolkningen. Det fremmer folkehelse, gir økt bærekraft og gode livsmiljøer for både barn og voksne. I motsetning til hva mange tror, så trenger det ikke være dyrt, komplisert eller ta lang tid å få til.

Vi inviterer til et digitalt fagseminar hvor vi diskuterer vi hvordan det er mulig for politikere og planleggere å få stor effekt med små midler. Det retter seg til deg som jobber med byutvikling og transportplanlegging. Enten det er i en kommune, fylkeskommune eller nasjonal etat, eller om du arbeider i et privat selskap, så vil du få noen gode tips om tilrettelegging for gående og syklende. Seminaret er også relevant for deg som er politiker som er opptatt av god byutvikling, bærekraft, klima og folkehelse.

Dato: 28. september
Tid: kl. 13:00-13:45
Påmelding: bruk denne lenken

PROGRAM