Dette er en veldig spesiell påske for oss alle, og som så mange andre ønsker vi i Syklistenes Landsforening også å bidra til å gjøre denne tiden så fin som mulig. Derfor har samlet turtips og råd i vår påskekampanje #klisterfri påske, og nå ønsker vi å gi deg gratis tilgang til en av våre juveler: Nyeste nummer av medlemsmagasinet vårt.

Forsiden Syklistene nr 1 2020

Kanskje den beste fordelen ved å være medlem i Syklistenes Landsforening, utenom at du støtter det viktige arbeidet for å gjøre sykkelen til et tryggere og bedre alternativ for alle i hele Norge, er medlemsmagasinet vårt. Det kommer ut tre ganger i året, og det ligger mye arbeid bak hvert nummer, for å gjøre det så interessant og relevant som mulig.

I nyeste nummer kan du blant annet lese om hva våre sykkelkurs for innvandrerkvinner har betydd for deltagerne, åpningen av verdens største sykkelhotell, en ny, gratis læringsportal til bruk for sykkelundervisning i grunnskolen som vi står bak, sammen med andre samarbeidspartnere, turtips både på langtur og i byen, og mye mer.

Les Syklistene nr 1 2020 gratis her.

Vi håper dette lesestoffet kan gjøre denne spesielle påsken litt bedre for deg og dine. Og husk, hvis du får lyst på å få alle fremtidige nummere i posten har vi alltid bruk for deg som medlem.

Hvis du blir inspirert til å ta sykkelen fatt, med barna eller alene, så ta en titt på alle våre tips, og konkurranser, i vår påskekampanje #klisterfri påske!

God tur! 🙂